خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/09/29 - 10:42
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
همتی:

شاهین دژ و تکاب ظرفیت های بالایی در حوزه صنایع، کشاورزی و دامداری دارد

نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس  کفت: شاهین دژ و تکاب ظرفیت های بالایی در حوزه صنایع، کشاورزی و دامداری دارد، اما هیچگونه توسعه ای صورت نگرفته است.

حسن همتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، ، در خصوص مشکلات شهرستان های شاهین دژ و تکاب گفت: این شهرستان ها از داشتن امکانات اساسی دارای محرومیت جدی هستند؛ بدین معنا که به طور مطلق توسعه نیافته اند.



نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به اینکه استان آذربایجان غربی به ویژه شهرستان های شاهین دژ و تکاب ظرفیت های بالایی در حوزه صنایع، کشاورزی و دامداری دارند، اما هیچگونه توسعه ای صورت نگرفته و حتی در حوزه راه‌های مواصلاتی بین شهری و روستایی دارای مشکلات بسیار بوده و زیرساخت های لازم در این استان فراهم نشده است.



همتی بیان کرد: متاسفانه علی رغم داشتن معادن فراوان طلا و سنگ در استان آذربایجان غربی، درآمد خاصی نصیب استان نشده و باید شفاف سازی در این خصوص صورت بگیرد زیرا با وجود استخراج منابع معدنی از این استان، بهره خاصی به مردم نمی رسد؛ لذا باید عملکرد ها و هزینه‌های مسئولان مورد ارزیابی قرار گیرد.



وی خاطر نشان کرد: رشد و توسعه در استان آذربایجان غربی به ویژه شهرستان های شاهین دژ و تکاب به خوبی صورت نگرفته و آن ناشی از عدم توجه و ناکارآمدی مسئولان استانی بوده است که لازم است با همکاری مردم و نمایندگان، مسیر پیشرفت در این استان به بالاترین حد خود برسد./



پایان پیام

  • کد خبر : 353994
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

اخبار پربازدید
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار